نتایج اسمکدون
سریال.قالب.نرم افزار.موزیک.کلیپ.فیلم.مطلب و ....
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
نویسنده : MOSLEM

در ابتدای شو اسمکدان این هفته مایکل کول و جری لالر اعلام می کنن که امشب مسابقه بیگشو و رومن رینگز رو خواهیم دید
ترپل اچ وارد رینگ میشه و به شوخی می گه به شوی راو خوش اومدید. اچ در باره لغو راو به خاطر طوفان شدید میگه و بعدش هم از 1 میلیون عضو wwe network تشکر می کنه . ترپیل اچ میگه که این هفته یک هفته بحث برانگیز بود. اون میگه که با مشکل فعلی یعنی استینگ در فست لین مقابله خواهد کرد.

تریپل اچ میگه که تو فست لین با مشکلش رو در رو میشه و اون رو حل میکنه. اچ میگه مسابقه سه نفره سر تایتل در رویال رامبل یکی از بهترین مسابقاتی بود که تو عمرش دیده و رولینز تو این مسابقه ثابت کرد که آینده است. تماشاگران هو می کنند. تریپل اچ میگه جان سینا به دنیا ثابت کرد که مال گذشته هست. براک لزنر هم ثابت کرد که beast هست و هنوز هم قهرمان wwe. اون میگه این مسابقه مشکل نبود بلکه مسابقه 30 نفره یک مشکل بود چون طرفدارا دیونه و خل شده بودن و روز بعد رویال رامبل این بدترین چیز شده بود و همه در مورد اون بدی حرف میزدنو ویدئو ای از آخر  مسابقه 30 نفره رویال رامبل پخش میشه.

رومن رینگز به رینگ میاد و با تریپل اچ فیس تو فیس میشه. هوو کردن ها از وقتی که رومن رینگز شروع به حرف زدن میکنه شروع می شه. رینگز می گه مشکلی تو بردش در رویال رامبل و مسابقش تو رسلمنیا نمی بینه. اچ میگه آره ولی اگه این یکی رو ببری.

 

مسابقه اول

رومن رینگز vs بیگشو
رومن رینگز میره که یک سوپر من پانچ رو بزنه ولی بیگشو چوکسلم رو میره و کاور میکنه اما رینگز در شماره 2 کی اوت می کنه. بیگشو میره بالای تاپ رول ولی قبل از انجا حرکتی رومن رینگز یه سوپر من پانچ بهش می زنه ولی بیگ شو از تاپ رول نمی افته و رینگز یه سوپرمن پانچ دیگه میزنه و بعدش هم آماده میشه واسه اسپیر و تماشاگرا هوو میکنن. رینگز اسپیر رو میزنه و بیگشو رو پین می کنه

برنده: رومن رینگز
بعد مسابقه صحنه ایستادن رومن رینگز در مقابل بنر رسلمنیا در رویال رامبل پخش میشه
کول می گه اگه رینز بخواد منتقدان خودش رو ساکت کنه باید در مقابل چنین افرادی پیروز بشه

رولینز می گه که ثابت کرد که چقدر خوبه و این در رویال رامبل ثابت شد.طرفداران براک لزنر.او می گه یک ثانیه دیگه مونده بود تا جان سینا پین شه و او قهرمان شه.وی می گه یک خنجر رو در قلب براک لزنر فرو کرد و دنده های لزنر رو شکوند.او می گه که درسته از رویال رامبل قهرمان بیرون نیومده اما هنوز آینده کمپانی و چمدان مانی خودش رو بالا می بره.

رولینز مبارز طلبید و رایبک وارد شد جی جی سکرتی و رولینز به رایبک حمله کردن اریک روان و زیگلر به کمک رایبک اومدن و آنها رو از رینگ بیرون کردند.

البته چندی قبل مسابقه دنیل برایان و کین در مسابقه تابوت اعلام شد

(مسابقه تابوت مخصوص آندرتیکر است و باید فرد را درون تابوت انداخته و در تابوت را ببندند)

کین با یک تابوت در بکستیج است و داره می گه که دنیل رو در تابوت می اندازه و در رو می بنده و اون موقع تیرگی خوبی به وجود میاد

صحبت های جان سینا و روسف

مسابقه دوم

جی اوسو در برابر تایسون کید

برنده با دخالت سزارو:  تایسون کید

 

روسف وارد رینگ می شه با لانا و می گه که همه دیدن که در رویال رامبل چه اتفاقی افتاد در این هنگامپوستر مسابقه روسف و جان سینا در فست لین نمایش داده می شه لانا روسی حرف می زند.روسف می گه که اون باید با براک لزنر در رسلمنیا 31 مسابقه می داد نه رومن رینز.

روسف می گه که اون بهترین سوپر استار هست قهرمان ایالات متحده ما.طرفداران براک لزنر. تماشاگران در ابتدا هووووووووو می کنن و سپس فریاد "usa" سر می دهند روسف ناراحت می شه و بعد میگه من کسی رو نابود می کنم که قهرمان هیچ کمربندی نیست او جان سینا هست.

روسف میگه سینا اشتیاقی نداره و من از وی می برم و او بازنده است. در این موقع سینا وارد می شه.

سینا می گه هیچ وقت با تماشاگران چشم تو چشم نشده و هر کسی می تونه اون رو باور داشته باشه. سینا گفت دهن روسف رو می بندم اگه ساکت نشه.سینا می گه که روسف باید یک درس اخلاق ببینه و همچنین می گه که روسف رو خرد می کنه.

سپس در باره کریرش حرف می زنه و میگه که قبل از روسف کمربند رو داشته سینا روسف رو چلنج می کنه به درگیری.روسف و لانا از رینگ خارج می شن و جان جشن می گیره

 

مسابقه سوم

گلداست و استارداست دربرابر اسنکشن

برنده : اسنشن

 

دوباره برمی گردیم پیش کین و تابوت

 

میز و میز داو در حال صحبت هستند


وایت در حال صحبت هست از همون حرف های همیشکی

 

مسابقه چهارم

کین دربرابر دنیل برایان

در اواخر مسابقه(مسابقه طولانی)کین یک کلوز لاین سنگین می زنه سپس ضربه ای به سر دنیل برایان می زنه اما برایان یک ضربه به کین می زنه و اون رو درون تابوت می اندازه و در تابوت رو می بنده و پیروز میشه

برنده: دنیل برایان

بعد از مسابقه برایان در حال جشن گرفتن است با یک جنبش بزرگ "yes" کول و لاولر ماندی نایت راو رو تبلیغ می کنن و بدین ترتیب اسمکدان ایر آف می شه

 

 

تمام



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , ,
برچسب‌ها: نتایج راو , نتایج کشتی کج , اسمکدون , عکس های کشتی کج , کشتی کج , جدید ترین خبر های کشتی کج ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ برای هواداران کشتی کج طراحی شده(عکس،کلیپ،بیوگرافی و...)در اختیار شما. امید وارم لذت ببرید.wwe-rock